Blogia
Alícia i les Noves Tecnologies

DEFENSEM LA NOSTRA LLENGUA!

DEFENSEM LA NOSTRA LLENGUA! Dissabte, 12 de Gener del 2008  Volem TV3. Concentració a Alcoi Localització :  Alcoi Data :  18/01/2008  Descripció :  VOLEM TV3

Concentració a Alcoi: acte per la llibertat d’expressió

Divendres 18 de gener a les 20h. Plaça Espanya d’Alcoi

El passat diumenge 9 de desembre, el govern de Francesc Camps va desmuntar i precintar el repetidor de la Carrasqueta per impedir que les emissions de TV3, el Canal 33, el 300 i el 3-24 arriben al sud el País Valencià. Des d'aleshores, ACPV i altres entitats i institucions han mostrat el seu rebuig a aquest atemptat contra la nostra cultura.

Ara, ACPV convoca la ciutadania a concentrar-se a Alcoi per demanar que tornen les emissions de TV3, com s'ha fet des de fa 20 anys, i per a lluitar per la defensa de la democràcia, la llibertat d'expressió i contra la censura que representa el tancament de TV3.

Us esperem!

  Web :  http://www.acpv.cat/alcoi 

1 comentario

lauraaaaaaaaa -

Collons noia!!! Encara no m´havia passat pel teu blog!! has vist? ja soc quasi catalanoparlant!! jeje...jo tinc la sort de que aqui si que veiem la tv3, pero tinc un lio al cap que... entre sortir, aqui, y mes paraules a les que no estic acostumada... anar a classe en catala ha sigut un canvi molt gran..
Re, ara vaig a fer una entrevista per a continuar al magnific mon dels teleoperadors...
Per cert! els examens prou be!!! weeee!!! i ja tinc fitxats a un o dos catalans tios wenos que no s´escaparan de les meves mans de valenciana "sortida" juas juas!!!
Cuida´t i petons per al Toni i per a la Paula!!! (i per al nou habitant de la meva habitacio!)